חיפוש

עיצוב קעקוע כתכשיט לגוף – האם זה באופנה?

כבר במשך אלפים רבים של שנים, בני אדם מקשטים את גופם באמצעות קעקועים שונים – ולא נראה כאילו הקעקועים הולכים לצאת מהאופנה בזמן הקרוב.

בעוד שכל קעקוע מהווה למעשה מעין תכשיט לגוף, ישנם אנשים רבים הבוחרים לעצב את הקעקוע שלהם כך שיראה ממש כמו תכשיט אמיתי.

במדריך הזה, נסביר לכם כיצד מעצבים קעקועים כמו תכשיטי גוף, ואילו סוגים נפוצים של קעקועים כאלה ניתן למצוא.

 

איך מעצבים קעקוע שיהיה כמו תכשיט לגוף?

כשזה מגיע לתחום של קעקועים, עיצוב הקעקוע מהווה מלאכה מורכבת לא פחות (ובמקרים רבים אפילו יותר) מתהליך הקיעקוע עצמו, במיוחד כשרוצים לעצב קעקוע שיראה כמו תכשיט אותנטי לגוף. נרצה להבהיר שניתן לעצב קעקועים כך שיראו כמו כל סוגי התכשיטים שאתם מכירים – עגילים במקומות שונים, טבעות, צמידים ושרשראות. עם זאת, עדיין קיים הבדל בין הדרך בה קעקוע יושב על הגוף לבין הדרך בה תכשיט פיזי יושב על הגוף, וצריך להתחשב בעובדה זו כשמעצבים את הקעקוע שלכם.

לרוב, קעקועים המעוצבים כתכשיטים לרוב יכילו צביעה כלשהי, שתתאים לגוון הכללי של העור שלכם, ואפילו צביעה בצבעי כסף, זהב או נצנצים. אם יש לכם תכשיט מסוים שאתם אוהבים במיוחד, או תכשיט אשר לו ערך סנטימנטלי עבורכם, בקשו מהמקעקע שלכם לעצב לכם קעקוע בדמותו כך שיראה אותנטי ככל הניתן. עם זאת, בהרבה מקרים ההחלטה לעשות קעקוע כלשהו מגיעה לפני ההחלטה על איזה סוג קעקוע לעשות, לכן במקרים כאלה כדאי להתייעץ עם המקעקע ולראות את תיק העבודות שלו בשביל להחליט על קעקוע תכשיט חדש.

 

קעקועי צמיד:

קעקועי צמיד נכנסו לאופנה בשנים האחרונות והפכו לבין סוגי הקעקועים הפופולריים ביותר. אחת הסיבות לכך היא שלמרות שמדובר באותו "סוג" של קעקוע, קעקועי צמיד ניתנים לעיצוב חופשי לגמרי, כך שנדיר מאוד לראות שני קעקועי צמיד הנראים אותו דבר. ניתן למצוא קעקועי צמיד במגוון רחב של גדלים ומיקומים על הגוף, כאשר המיקום הנפוץ ביותר הוא על הזרוע או בחלקה העליון של האמה. כמו כן, ניתן לבחור לעצב את קעקוע הצמיד שלכם בצורה יותר עדינה ולמקם אותו בחלקה התחתון של האמה או על פרק כף היד כך שיראה ממש כמו צמיד אמיתי. ניתן אף לשלב צביעה ייחודית על מנת ליצור אשליה של אבני חן וקישוטים שונים לקעקוע הצמיד שלכם, ואף ליצור "רפליקה" של צמיד אמיתי שחשוב לכם במיוחד.

 

קעקועי זהב, כסף וצביעה נוצצת:

אחת משיטות הצביעה הפופולריות ביותר לעיצוב קעקועים הנראים כמו תכשיט היא צביעה בצבעים נוציים כמו זהב וכסף, המקנים לקעקוע מראה אותנטי של תכשיט. חשוב להבהיר – קעקועים מסוג זה הינם קעקועים זמניים, אשר מחזיקים כשבוע, אך עם תכנון ועיצוב נכון תוכלו לקעקע על עצמכם צורות אותן תוכלו לצבוע שנית ולהוסיף להם גוונים נוצצים שיכניסו חיים לקעקוע שלכם לפני אירועים מיוחדים.

 

גבר בלי חולצה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »