חיפוש

על האש צמחוני: טיפים שיגרמו לחובבי הבשר לקנא

המיתוס הרווח בקרב הישראלים, הוא שעל האש מיועד לקרניבורים ולחובבי בשר בלבד.

מן הראוי שננפץ את המיתוס הזה ונכריז אחת ולתמיד- גם צמחונים יכולים להנות לא פחות מלעשות על האש! עולם המזון עשיר בטעמים, במרקמים ובסוגים של אוכל שאינו בשר.

כשאופן ההכנה הוא צלייה, כל מזון שהוא שנניח על המנגל יקבל טעמים עמוקים ומיוחדים הרבה יותר.

אם אתם צמחוניים ומסרבים בתוקף להתארח בעל האש בחג הבא, כדאי שתשחררו את החששות ותקראו את הטיפים הבאים לעל האש צמחוני.

כל שנותר לחובבי הבשר הוא לקנא.

 

כשהמנגל הוא שלכם, אתם הבוס

אם נודה באמת, רוב האנשים בארוחת על האש בוחרים בצליית בשרים. מי שלא צמחוני לא ייטה לבחור בתירס שמתבשל על הגז או בתפוח אדמה חרוך, אלא בנתח של בשר או עוף. אם אתם נתונים לרשותו של בעל המנגל, יהיה לכם קצת יותר קשה לשלוט במה ששמים על הגריל ותצטרכו להתפשר על מזון צמחוני שנצלה עליו מעת לעת. כדי לקחת את המושכות בידיים ולשלוט על המזון שעולה על הגריל שלכם, כדאי שתביאו תמיד גריל משלכם עם מנות ערוכות מראש. כך לא תצטרכו לאכול אוכל שנצלה באותו מקום יחד עם בשר, וגם יהיה לכם מקום לשלוט במה שבוחרים לצלות על הגריל.

ב grill.co.il תוכלו למצוא שלל דוגמאות לגרילי גז\ פחמים שניתנים לנשיאה. זה יהווה פתרון למצבים בהם העל האש הוא לא בבית, ואתם צריכים משהו נייד שאפשר להעביר ממקום למקום.

 

המבורגר ללא טיפה של בשר? אפשר

עולם הצמחונות הולך ומתפתח. אם פעם הוא היה דל מרעיונות ומהיצע, היום יש תחליפי מזון מרשימים במיוחד שמאפשרים לחוש כל טעם ללא טיפה של שימוש בבשר, כמו למשל טופו\ עדשים וכו'. כאשר אתם נערכים עם המזון, כדאי להיצמד למתכונים של יודעי דבר וכך להכין את תחליפי הבשר שלכם כראוי. לא תאמינו, אבל זה יכול להיות כל כך טעים שגם חובבי הבשר יעדיפו את זה על פני סטייק או פרגית.

 

מתכונים איכותיים ומשובחים

לאור המודעות ההולכת וגוברת כלפי עולם הצמחונות, רבים מתעסקים בייצור מנות מרשימות במיוחד שכולן על טהרתו. אין סיבה להסתפק בפיתה עם חומוס כשיש לכם אינסוף אפשרויות מעולם הצומח. בין המנות היותר מרשימות שניתן לייצר, תוכלו למצוא סלט קלוי שמשפדים וצולים, שיפודים של תפוחי אדמה מתובלים, תירס בגריל ואפילו לקינוח בננה צלויה עטופה בממרח שוקולד.

הסוד ליצירת מתכונים מיוחדים אלו הוא להפעיל יצירתיות ודמיון. בסופו של דבר המזון הנצלה הוא כזה שנצרך גם ביום יום, אולם ההבדל הנוצר הוא בטעמים העמוקים ובמרקם של המזון. אם אתם לא מצליחים לייצר בעצמכם, תוכלו לחפש אחר מתכונים שווים באינטרנט לצלייה צמחונית בגריל.

 

שיפודי ירקות

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »