חיפוש

היופי שבפשטות 5 – פריטי בייסיק שהם חובה בכל ארון

כשאנשים הולכים לקניות, הרבה פעמים הם באים לא מוכוונים. כך יוצא שהם בוחרים את הפריטים שהכי מושכי את עיניהם. הבעיה בתופעה זו היא שפרטי הבייסיק שהם חובה בכל ארון, נזנחים מאחור, והחרטה על אי קנייתם צפה שוב כל פעם ופעם. אנחנו פה כדי לעזר לכם להכין את הרשימה האידיאלית של פרטי בייסיק חובה בכל ארון, רשימה שתיקחו לקנייה הבאה.

 

חולצות בייסיק

אין דבר חשוב יותר בארון מאשר חולצות בייסיק נשים. אלו החולצות איתן אנו הולכות ביום יום. אין דבר יותר מתסכל מלנבור בארון ולחפש חולצה פשוטה ליציאה מהבית ולא למצוא אף חולצה שכזו. בגלל זה כדאי להחזיק בארון מגוון חולצות בייסיק במגוון צבעים, כאלו שיפתרו לך את דילמת הלבוש היום יומית.

בחרי שתי גזרות של חולצות בייסיק לנשים, ותרכשי מספר חולצות במספר צבעים. הגיוון בגזרות יאפשר לך להרגיש שיש גיוון במלתחה גם בלבוש הפשוט יותר, וכך להרגיש שאת מגוונת בלוק.

 

טרנינג

אין דבר נוח יותר מטרנינג. ישנם אנשים שלא אוהבים ללכת עם טרנינג ומעדיפים מראה יותר אלגנטי. אולם, גם אנשים אלו ימצאו את עצמם רוצים בימי החורף הקרים ללכת לסופר עם טרנינג ולא עם שמלה או מכנס מחויט. הטרנינג בשנים האחרונות חזר לאופנה במלוא עוצמתו ולכן כדאי להחזיק זוג או שניים בארון.

 

ג'קט ג'ינס

אין יותר בסיסי מג'קט ג'ינס בארון. הג'קט מציל אותנו כשאנחנו רוצים ללבוש שכבה מעל הבגד אך עדיין רוצים שיראו את הבגד. בנוסף, הוא בהחלט משדרג את ההופעה אך עדיין נשאר בגין פריט בייסיק לא מתאמץ. ג'קט שכזה מושלם לערבי סתיו או אביב, בהם מזג האוויר אינו מתאים למעיל, אך קר מדי בשביל חולצה ללא שכבה עליונה.

 

סנדלים

בכל ארון חובה שיהיה גם זוג סנדלים פשוטים. גם אלו שאוהבות ללכת על עקבים לכל מקום, יגיעו ליום בו יהיו צריכות סנדלים פשוטות ולא יהיה להן זוג שכזה. לכן, אם אין ברשותכן זוג סנדלים פשוטים, כדאי מאד שתשיגו זוג שכזה.

 

טייץ

טייץ אידיאלי גם לימים בהן את עושה ספורט אך לא רק. הטייץ נוח מאד כשהולכים לגינה עם הילדים, או סתם הולכים לקניית דברים לבית. בנוסף, ככל הנראה שתצאי לטייל את תלבשי טייץ. מאחר שהשימושים של טייץ הם רבים, כדאי להחזיק יותר מזוג אחד בארון.

לאחרונה ניתן לרכוש גם טייצים קצרים. טייצים אלו נוחים במיוחד לאימונים בקיץ, כשמזג האוור הופך את הטייץ הארוך ללא נוח וחם.

לסיכום, פרטי הבייסיק הם הפריטים החשובים ביותר בארון. למרות הפיתוי לקנות בגדים מיוחדים שבולטים לעין, בסופו של יום במרבית הזמן אנו הולכים עם בגדי הבייסיק, לכן אלו הבגדים שיש להשקיע בהם כשקונים בגדים חדשים.

חדר ארונות

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »