חיפוש

פרקטי ומלא בסטייל: כל מה שחשוב לדעת על קמין חשמלי לבית

הכירו את הקמין המודרני – קמין חשמלי מעוצב יפה עם נוף של אש בוערת בתוך הבית, קל לתפעול ולעולם לא יסריח לכם את הבית בעשן של עצים או נפט. כך הפך הקמין החשמלי לטרנד המחמם הביתי החדש, מספק תחושה של חום בחלל הבית ובאותו זמן מוסיף לבית גם אסתטיקה וסטייל.

 

כיצד ניתן להתקין קמין חשמלי בבית?

גם כאן, האופרציה בהרבה יותר קלה, ורוב ההתקנות מתבצעות בשני דרכים:

  1. קמין העומד בפני עצמו – מתאים בעיקר למי שמעוניין בקמין מודולרי שניתן להזיז אותו במידת הצורך.
  2. קמין מובנה מראש, לרוב בתוך קיר ומתמזג עם המבנה (דומה מאוד למבנה של אח עצים).

בשני המקרים תוכלו למצוא קמינים חשמליים יפהפיים בהכל לים (https://www.brz.co.il), שידאגו לכם לחורף חם ונעים עם מבחר קמינים חשמליים עם אפקט להבה שיצאו מקטלוגי עיצוב פנים הכי חדשים ומעודכנים בשוק.

כיצד ניתן להתקין קמין חשמלי בבית

4 יתרונות של קמינים חשמליים:

  1. בראש ובראשונה, קמינים חשמליים מאפשרים סביבה נקיה ובטוחה – אין צורך בעץ, פחם או גז, וזהו יתרון אדיר גם מבחינת התעסקות של דאגה למלאי וגם מבחינת בטיחות אין סכנה אפשרית וכל זה ברמת ניקיון ואסתטיקה מושלמת, ללא ריחות וגיצים של קומזיץ.
  2. קמינים חשמליים פשוטים מאוד להתקנה ותפעול – אין צורך בארובה או בתשתית מיוחדת שתעבור דרך הקיר ותפלוט עשן ואין צורך להזמין איש מקצוע שיעלה על הגג וישחרר סתימות ובלאי שקורה עם הזמן.
  3. שליטה מרחוק – אתם קופאים בדרך חזרה מהעבודה ובא לכם להיכנס לבית חמים ומנחם ואין אף אחד בבית? קמין חשמלי נותן לכם את האפשרות להדלקה עם טיימר וגם שליטה מרחוק, כך שתוכלו להדליק ולכבות אותו מתי שתרצו ומכל מקום (מעולה גם לאנשים מבינינו שנוטים לשכוח מוצרים חשמליים דולקים בבית).
  4. שליטה בנראות ובתצוגת הקמין – לבחירתכם אפקטים ויזואליים יפים ומדויקים, כמו תצוגה של להבות בכל מיני צבעים, להבות דמויות ללהבות של גזעי עץ ועוד.

4 יתרונות של קמינים חשמליים

השתלבות אסתטית עם חלל הבית:

מבחינה עיצובית, ניתן לבחור את הצבעים וסוגי החומרים, דבר המשפיע על האסתטיקה של הקמין ועל ההתאמה שלו לשאר העיצוב בחלל. בנוסף להיותם מחממים – הקמינים החשמליים הם גם פריטים דקורטיביים בחלל הנותנים תוספת אסתטית לחלל הבית. הם מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים המתאימים לכל סוגי העיצוב הפנימי.

במידה ואתם בשלבי הבניה של הבית, מומלץ לחשוב בתכנון הפנימי של הבית איפה אתם מעוניינים שיותקן הקמין החשמלי, ובסוג העיצוב המבוקש – האם זה יהיה קיר, קירות הפינה או אולי קמין מרכזי. במידה והבית כבר קיים, תמיד תוכלו לרכוש קמין העומד בפני עצמו או קמין מובנה במידה שתואמת לתנאי הבית.

 

לסיכום

ניתן לומר שקמינים חשמליים הם לא רק כלי חימום, אלא גם פריטי נוי ועיצוב בעלי תכלית אסתטית, ולכן זכו להכרה חזקה בעולם עיצוב הפנים. השילוב של הפרקטיות עם העיצוב היפה הופך אותם לכלים מצוינים לבתים, במיוחד בבתים שאין בהם אפשרות להתקין קמינים טבעיים או במקומות בהם יש צורך בפתרון חימום פשוט וקל להפעלה.

פרקטי ומלא בסטייל כל מה שחשוב לדעת על קמין חשמלי לבית

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »