חיפוש

איך תקימי עסק לביגוד עם ייבוא בגדים מסין לארץ?

יבוא מוצרי טקסטיל מהמזרח הרחוק בכלל ומסין בפרט שינה את עולם עסקי הביגוד במדינת ישראל. בעלי עסקי טקסטיל הבינו בשנים האחרונות, שבסין ניתן למצוא מבחר בגדים אינסופי ובמחירים זולים הרבה יותר מבכל מקום אחר (עד 50 אחוזים פחות). הדבר היחיד שנותר לטפל בו הוא כמובן עניין היבוא ארצה, שדורש מיומנות והיכרות מסוימת עם הענף. איך תקימי עסק לביגוד עם ייבוא בגדים מסין לארץ? כל המידע במאמר הבא!

 

מעצמת המסחר הסינית

היחסים הדיפלומטיים בין סין וישראל החלו באופן רשמי לפני מעל 30 שנים, ומאז היקפי המסחר בין המדינות עולים משנה לשנה. בשנים האחרונות נפחי המסחר דרך חברות יבוא מסין ואנשים פרטיים הגיעו למעל 10 מיליארד דולרים (!), ואנו מדברים על מוצרים כמעט מכל התחומים האפשריים. החל מחומרי גלם לענף הבנייה, דרך מוצרי חשמל וטכנולוגיה, ועד מוצרי טקסטיל ומזון – בסין אפשר למצוא הכל ובזול.

מעצמת המסחר הסינית

הקמת עסק ביגוד בישראל

בעלי עסקים ישראליים בתחום הטקסטיל יודעים, שהרווח העיקרי טמון במרווח התמחור שבין הקנייה והמכירה. ברגע שנוזיל את מחירי עלות רכישת הסחורה עבורנו, נוכל להגדיל משמעותית את הכנסות העסק. מסיבה זו, יבוא מוצרי טקסטיל מסין הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות, והוא מאפשר לעסקים ישראליים לרכוש ביגוד במחירים זולים בעד 50% ממקורות אחרים. מעבר ליתרון המחיר הזול במיוחד, חשוב לזכור שאנו מדברים פה על מבחר עצום בגודלו שמאפשר לבעלי עסקים למצוא ביגוד בסגנון ייחודי המתאים למותג שלהם, ואף להזמין ייצור טקסטיל במיוחד עבורם.

 

מה חשוב לדעת כשמייבאים ביגוד מסין?

המעצמה הסינית מציעה לנו מגוון ומחירים נמוכים מאוד, אך חשוב לדעת כיצד להתנהל מול הספקים הסיניים, וזה לא תמיד פשוט. פערי התרבות וצורת העבודה השונה של הסיניים יכולה ליצור "קצרים" בתקשורת, ולכן חשוב לבחון היטב עם מי אנו עובדים. משרדי סחר בינלאומיים המתמחים ביבוא מוצרים מסין, מחזיקים שלוחות במדינות הרחוקות, מכירים ספקים אמינים שעמם מומלץ לעבוד, וגם מתמצאים בתרבות המזרח הרחוק הכוללת ניהול משא ומתן, חוקי שילוח ומחירים מקובלים.

 

לסיכום

ייבוא בגדים מסין יכול לחסוך עשרות אחוזים בהוצאות העסק, ולהפוך אותו לרווחי במיוחד כשמדובר על טקסטיל. המעצמה הסינית מציעה מבחר עצום של בגדים במחירים זולים במיוחד, אך חשוב לזכור גם שמדובר במדינה עצומה עם ספקים שונים. הקפידו לבחור את הספקים האמינים ביותר, וכאלו שיש להם מוניטין מוכח ויכולת לייצר מוצרי טקסטיל איכותיים שיתאימו לטעמו של הלקוח הישראלי.

בעוד חלק מהאנשים מעדיפים ליצור את רשת המסחר שלהם בעצמם, אחרים בוחרים לעבוד עם משרדי סחר מקצועיים המתחזקים שלוחות סיניות, מכירים את התרבות ואופן המיקוח על המחיר, ומתמצאים גם בחוקי המכס – מה שמונע בעיות בשחרור הסחורה ובמיסים.

יבוא עסקי בגדים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »