חיפוש

קמטי כעס בין הגבות

קמטים בין הגבות הם תופעה שכיחה ונקראים פעמים רבות קמטי זעף או כעס. הם לא מעידים על אישיות האדם אבל הם מייצרים מראה כועס ומבוגר יותר. קמטי הבעה יכולים להיות מטרד, ואף ליצור תסכול רב. ישנן דרכים שונות לשפר את מראה קמטי ההבעה. במאמר הבא תוכלו ללמוד יותר על קמטי ההבעה ולהבין מה אפשר לעשות איתם.

 

איך נוצרים קמטי הבעה בפנים?

בפנים האנושיות יש מספר עצום של שרירים, אשר מאפשרים לנו להביע מגוון ענק של רגשות עם ניואנסים עדינים. כל יום, כל היום, אנחנו מביעים רגשות על הפנים שלנו והשרירים בפנים עובדים, זה אפילו קורה תוך כדי שינה. השימוש התכוף בשרירי הפנים, בשילוב עם נטייה גנטית והיחלשות של העור ושל האלסטיות שלו עם השנים, זה מה שמייצר את קמטי ההבעה.

 

קמטי כעס

קמטי כעס בין הגבות הם קמטי הבעה שמופיעים בפנים. הגבות יושבות על שני שרירים שתפקידם  לכווץ את הגבות בשביל להגן על העיניים, וכמובן שהשרירים האלו עובדים כאשר אנחנו מביעים רגשות מסוימים. כאשר הם בשימוש תכוף וכאשר העור נחלש ומאבד אלסטיות, הקמט יכול להיחרט בפנים ולהיראות גם במצב מנוחה.

קמטים

האם קמט הבעה הוא בעיה?

ישנו מבחן פשוט מאוד להבין האם קמט ההבעה בעייתי. אם קמט ההבעה מופיע כאשר אנחנו מביעים משהו, איזשהו רגש, כעס, פליאה, בלבול, אזי הקמט אינו בעייתי, הוא קמט שייווצר אצל כל אדם ובכל גיל. אם קמט ההבעה נשאר בזמן מנוחה הוא יכול להרגיש כבעיה.

 

טיפול בקמטי הבעה: גישת המילוי בחומצה היאלורונית

גישת המילוי לקמטי הבעה היא הפתרון הפשוט והקל ביותר – מילוי של אזור הקמט בחומצה היאלורונית. חומר המילוי הזה הוא חומר שנמצא באופן טבעי בגוף אבל עם הגיל הגוף מייצר אותו בכמות קטנה ולכן העור מאבד לחות וגמישות. החומר מוזרק ישירות לקמט ומשטח את האזור. הגישה הזאת זמינה וקלה, אבל החסרונות שלה הם  שהיא זמנית, ויתכן ויהיה צורך בחזרה על הפעולה בכל שנה.

 

טיפול בקמטי הבעה ע"י בוטוקס: גישת החלשת השריר

בגישה הזאת מזריקים אל השריר חומר שנקרא בוטוקס. תפקידו להחליש את השריר ובכך למעשה למנוע את התנועה. הטיפול הזה מתייחס ישירות לבעיה, אך החסרונות שלו באים לידי ביטוי בכך שצריך לחזור עליו כל 3 חודשים בערך.

 

סיכום

קמטי הבעה אינם בעיה בריאותית, אבל הם יכולים לבגר אותנו מאוד וליצור מראה כועס שמיד משפיע על הרושם הראשוני שאנחנו עושים. כאשר קמטי הבעה מופיעים בזמן ההבעה, הם טבעיים, אבל כאשר קמטים אלו נשארים בזמן מנוחה הם יכולים להפריע לנו מאוד בנראות ובמה שאנחנו מקרינים לסובבים אותנו. ישנם טיפולים אסתטיים פשוטים וחדשים ולא פולשניים שמאפשרים טיפול בקמטי ההבעה, מצעירים את הפנים ומאפשרים לנו נינוחות חברתית.

טיפול בקמטי הבעה

אולי תאהבו גם את

פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער שלהן הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. ישנם מקרים רבים,

קראו עוד »
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »