חיפוש

קסדה לא חייבת להיות מכוערת – 3 קסדות יפות

רק 3 קסדות יפות? ממש, ממש לא. מגוון עצום של קסדות יפות. ורוד פוקסיה או שחור גולגולות, זוהר בחושך או לבן נקי – אין סיכוי שלא תמצאו את האחת המיועדת במיוחד בשבילכם. אבל האם רק היופי של הקסדה חשוב? סבורים שעניתם ביחד איתנו – לא.

למה קסדה זה האביזר הכי חשוב שיש לנו לרכיבה, איך בוחרים את הקסדה בצורה נכונה, למה לא לקנות קסדות יד שנייה ומה קסדות מומלצות לאופנועים – ננסה לעזור.

נסענו?

 

 קסדה – האביזר החשוב ביותר

הרבה לפני שרצים לקנות מנעול דיסק, כפפות או מחזיק מפתחות מגניב במיוחד למפתחות החדשים שלכם, קסדה היא האביזר שצריך להתעכב עליו ולבחור נכון.

קסדה נועדה לשמור על האיבר הכי פגיע שלנו בזמן הרכיבה – הראש ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחסוך לא בזמן ולא בכסף, בזמן החיפוש אחר הקסדה הנכונה עבורכם.

 

 כיצד בוחרים קסדה?

לפני שניגע שוב בפן הבטיחותי של הקסדה, בואו נגיד מספר מילים על נוחות הרוכב שעל ראשו אותה הקסדה.

בין אם אתם הולכים להשתמש בקסדה לצורכי עבודה או פנאי, אתם הולכים לבלות זמן רב עם הקסדה על הראש שלכם – היא חייבת להיות נוחה לכם.

מה זה נוח בקסדה? בראש ובראשונה, קסדה שאינה שוקלת הרבה – אתם לא רוצים למצוא את עצמכם את גוף תפוס לחלוטין יום אחר יום.

בנוסף לזה, הריפוד הפנימי של הקסדה אמור לרפד (וסליחה על משחק מילים)את הראש שלכם בצורה כזו, שלא תרגישו את החלקים הקשיחים של הקסדה, לא משנה כמה זמן הקסדה הייתה על ראשכם.

ובמעבר חד לנושא הבטיחות – כמה הסברים בסיסיים.

 

 קסדה – אביזר בטיחות

לחומרים שמהם עשויה הקסדה יש חשיבות רבה.

קסדות איכותיות כיום מיוצרות מסיבי פחמן – חומר פלא, שלא רק יחסית קליל ולא מרגיש כאילו הנחתם על הראש שלכם כמה קילוגרמים טובים, אלא גם עמיד וקשיח מספיק למלא את תפקידו העיקרי – לבלום זעזועים ולהגן עליכם.

 

 קסדות חצי – חצי קסדה?

נקודה נוספת שחשוב לדבר עליה, היא החיבה הבלתי מוצדקת שלנו לקסדות לא מלאות.

נכון חם, נכון אנחנו רוצים אוורור (למרות שבשביל זה, כבר מזמן הומצאו פתחי אוורור בקסדות מלאות), אבל קסדת חצי ממלאת את תפקידה כשמה כן היא – רק חצי (במקרה הטוב).

הצוואר והכי חשוב הלסת, נשארים פגיעים ואלה המקומות עם השכיחות הגבוהה ביותר לפגיעות בזמן תאונות או החלקות.

 

 קסדה חדשה?

עם כל הרצון לחסוך והרצון הגדל אף יותר, להיות אקולוגיים גם בתחום הקסדות – קסדה שלכם צריכה להיות קסדה חדשה. ההתאמה לראשכם צריכה להיות מדויקת, החומרים צריכים להיות חדשים ולא כאלה שנשחקו כבר.

וגם אם מדובר בהשקעה כספית  – תזכרו – החיים שלכם והבטיחות שלכם הם הדבר החשוב ביותר, ללא תגי מחיר.

נהג מרוצים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »