חיפוש

רק מותגים – ארבעה תיקי בית ספר שתרצו להשתמש בהם בעצמכם

ספטמבר שוב בפתח והגיע הזמן לצייד את התלמידים החרוצים שלנו בתיקים שיתאימו להם לקראת השנה הקרובה. איך בוחרים את תיק הגב האולטימטיבי?

 

על איכות לא מתפשרים

מי כמונו יודע את החשיבות של תיק איכותי וחזק שילווה את ילדנו מדי יום למסגרות הלימודיות? תיק שיעמוד בלחץ ספרי הלימוד, הסנדוויץ' שנמרח מדי פעם או בקבוק המים שנשפך. חשוב גם שהתיק יתאים וישמור על הגב שסוחב אותו, שהצועות יהיו חזקות והרוכסנים עמידים.

 

הבטחת איכות – קניית מותגים מוכרים

לאורך השנים, הוכחה הצלחה חד משמעית של כמה מותגים בשוק תגי הגב לבית הספר. נספר על ארבעה מותגים מהמוכרים והאהובים ביותר בשוק. שניים עבור בתי ספר יסודיים – תיקי מודן ותיקי קל גב, ושניים עבור חטיבות ותיכונים – תיקי LEVI'S  ותיקי FILA. מותגים מצוינים נוספים לתיקי בתי ספר יסודיים תוכלו למצוא כאן – תיקים לבית ספר, ומותגי תיקי בתי ספר עליונים, חטיבות ותיכונים, תוכלו למצוא כאן – תיק לבית ספר .

 

תיקי מודן – לבתי ספר יסודיים

תיקי מודן מייצרים תיקים באיכות גבוהה לבתי ספר כבר שנים רבות בארץ. הם ידועים ביכולתם לייצר תיקים אורתופדים ברמה גבוהה השומר על גב התלמיד או התלמידה. על התיקים שלהם נרשמו פטנטים ייחודים כמו לדוגמא גב קשיח ותחתית תיק קשיחה, המספקים לתלמיד יכולת נשיאה נוחה ושימוש יום יומי נוח.

 

תיקי קל גב – לבתי ספר יסודיים

יצרנית ילקוטים ותיקה בשוק הישראלי, שמייצרת תיקים לשימושים שונים כמו נסיעות ומחנאות. תיקי קל גב ידועים ופופולריים מאוד בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים. הם מספקים תיקים בעלי עיצובים רבים, שונים ומרהיבים מהעולמות שהילדים אוהבים – תיקים עליהם דמויות מוכרות ואהובות מסרטי דיסני ומראוול וכולי. תיקי הגב של קל גב הם קלי משקל ונוחים לנשיאה. תיקי הטרולי שהם מספקים, הנישאים באמצעות ידית על גלגלים הינם איכותיים ונוחים עבור הילדים, ומאפשרים להם להימנע מלסחוב את כובד התיק על גבם.

 

תיקי LEVI'S – לתיכונים וחטיבות

מותג הענק ליוויס החל כיצרן ג'ינסים אמריקאי שהתרחב והטביע את חותמו בעולם האופנה, התיקים והביגוד. התיקים של ליוויס מגיעים בעיצובים משתנים ואופנתיים, הם ידועים באיכותם הגבוהה בעיצוב התיק המסוגנן. לרוב תיקי ליוויס יהיו בעלי עיצוב פשוט, תא גדול מרכזי ותא קדמי קטן עם סגירת רוכסן לשניהם. התיקים עמידים ואופניים ונרכשים לא רק עבור בתי ספר אלא גם לשימוש יום יומי בקרב צרכים רבים.

 

תיקי FILA – לתיכונים וחטיבות

פילה גם הוא הינו מותג תיקים עולמי. החברה מייצרת תיקים איכותיים וממותגים. בשנים האחרונות ניתן לרכוש גם פרטים תואמים של החברה כמו קלמרים, תיקי צד ותיקי נסיעות. תיקי פילה דומים במבנה לתיקי ליוויס, הם בעלי תא מרכזי גדול ותא קדמי קטן נוסף.

תיק קטן

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »