חיפוש

באיזה תאורה כדאי להשתמש לאירועי אופנה?

צבעים, הצללות, גדלים שונים, נושאים וערכות נושא שונים.

כל אלה הם לא סוגי תאורה, אלא קולקציות עיצוב! במהלך תצוגות אופנה, גורם מרכזי שמכתיב את האווירה על המסלול ושם במרכז את

הבגדים הוא התאורה! תאורה הנכונה בזמן תצוגת אופנה תשים את הדגש על מה שחשוב.

כדי לשמור על תצוגת אופנה מוארת ומדהימה ששמה את הבגד במרכז, הנה העצות שלנו לתאורה מומלצת.

 

תאורת פאר (PAR)

פנסי פאר הם פאר תאורת הבמה, ונחשבים לאחד הסוגים הנפוצים. התאורה מקנה תאורה אינטנסיבית וממוקדת של כל אובייקט. עדשות הנורות מגיעים בגדלים שונים, בהתאם לצורך. סוג תאורה זה הוא זול ונגיש מאוד. אופן התפעול שלה הוא מאוד פשוט, ובאירועים בעלי תזמונים מורכבים כמו אירועי אופנה, תפעול פושט יכול להוביל לתוצאות הרצויות.

 

תאורת רקע

תצוגת אופנה איכותית ומשמעותית מעבירה מסר דרך הקולקציה שמוצגת. לעצב את מסלול התצוגה באמצעות תאורת רקע שתואמת את הלך הרוח יכולה לסייע בחיזוק המסר. ניתן להשתמש בכלים שונים כמו תאורות לד ותאורות הנשלטות ע"י דימר כדי לייצר את האווירה הרצויה ובצבע הרצוי.

 

טמפרטורה

כחול זה קר ואדם זה חם. כל הגוונים באמצע מתארים עלייה הדרגתית בטמפרטורה. אנו רואים זאת בתחזית, צילומי משקעים, צילומים תרמיים ועוד. גם בתצוגות אופנה, ניתן להשתמש בעיקרון זה כדי להכתיב את הטון התצוגה ואת תכונות התצוגה. הגוונים הידועים ביותר הם הכחול ((Teele וכתום ((Orange. אלה הגוונים הכי משומשים ונפוצים בעיצוב קולנועי וניתן לראותם בכל הפקה הוליוודית. בהתאמה, טמפרטורה דרך תאורה יכולה להכתיב נוחות ודגש במהלך התצוגה. ניתן להשתמש בפנסים מבוססי נורות, תאורת פחם ועוד עזרים רבים כדי לתת את האפקט הנדרש.

 

גופי תאורה כתפאורה

פעמיים כי טוב. גופי תאורה רבים הם בעלי עיצוב ייחודי ומאוד אופנתי, כמו תאורת רטרו שמעוצבת בסגנון התואם את אמצע המאה הקודמת. באמצעות גופי תאורה שונים וסוג התאורה שלהם ניתן לעצב עמם את מסלול התצוגה, ומעבר לנראותם החיצונית, ניתן להשתמש בהם גם כאמצעי התאורה המרכזיים של התצוגה.

 

מיקוד התאורה

הכל תלוי במיקום. במהלך תצוגת אופנה, הרצוי ביותר הוא להאיר את מסלול התצוגה באופן אקסקלוסיבי ושלא יזלוג אור על היושבים מסביב, הרי שמהסלול הוא המרכז. בחברת איזי סאונד, ניתן למצוא פתרונות תאורה שונים לדרישות אלו, כמו תאורת פאר ופנסי מעקב, שבאמצעותם ניתן להתמקד בדוגמן\ית המציגים על המסלול. מיקום אסטרטגי של התאורה יחסוך זמן ומאמצים במהלך התצוגה ויאפשר לצוות המטפל להתרכז בשאר המעטפת.

 

חשיבותה של רצינות

על חודה של תצוגת אחת יכולה לקום וליפול קולקציה של מעצב. הכל נמצא בפרטים הקטנים, החל מהבדל של סנטימטרים בודדים במיקום של פנס ועד לטראסים המקיפים את הבמה. הדוגמנים והבגד הם המרכז, תאורה נכונה תציב אותם במרכז.

 

מנורות

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »