חיפוש

תוצרת הארץ: הכירו את תהליך השתלת השיער בישראל

המדינה הראשונה שעולה לנו לראש כאשר אנחנו מדברים על השתלות שיער היא טורקיה. יש לכך סיבות טובות, וטורקיה אכן נחשבת למעצמה בכל הנוגע לטיפולי יופי והשתלות שיער. יחד עם זאת, להשתלת שיער בטורקיה יש מספר חסרונות, ובשנים האחרונות אפשר לבצע השתלה באיכות גבוהה יותר כאן בישראל. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על זה. 

 

השתלות שיער

התקרחות היא תופעה רווחת בקרב גברים. ההתקרחות היא מצב שבו זקיקי השיער מתים מה שגורם לשיער לנשור ולא לצמוח בשנית. השתלת שיער נועדה בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזו על ידי כך שמושתלים על הקרקפת זקיקי שיער ממקומות אחרים בגוף. הזקיקים הללו עדיין נמצאים בשיא הכוח שלהם, והם יאפשרו לנו להנות שוב משיער מלא ושופע.

השתלת שיער היא טיפול יופי, מה שאומר שלא ניתן לקבל אליו סבסוד של משרד הבריאות. זו הסיבה שבמשך שנים רבות לא הייתה מבוצעת השתלת שיער בישראל בהיקף נרחב. בשנים האחרונות חל שינוי בתחום הזה, וכיום ביצוע של השתלת שיער בישראל מאפשר לכם להנות ממספר יתרונות. אנחנו כאן כדי לספר לכם למה כדאי לשקול את האופציה הזו לפני הכל.

השתלת שיער

מחירים נוחים

אחת הסיבות שטורקיה נהפכה להיות כל כך פופולרית בהשתלות שיער הוא המחיר הנוח של ההשתלות שם. אז נכון שבעבר ההשתלות בישראל היו מאוד יקרות, אך בשנים האחרונות אנשי מקצוע מהתחום הביאו את השיטות של הטורקים לישראל. זה מאפשר לכם להנות מהשתלה בשיטות זולות, תוך כדי הקפדה על סטנדרט איכות שלא קיים בהשתלות שיער שנעשות בטורקיה.

 

בטוח יותר

למרות היתרונות הרבים שיש להשתלת שיער בטורקיה, יש יתרון בכך שאתם מבצעים את הטיפול קרוב לבית. טורקיה אמנם נחשבת בטוחה יותר לישראלים מאשר בעבר, אולם גם היום מידי פעם מתרחשים שם אירועים שעדיף להימנע מהם. בנוסף, ביצוע של השתלה בישראל מבטיח לכם שירותים רפואיים צמודים ברמה גבוהה, דבר שלא קיים לכם בעת השתלת שיער בטורקיה.

השתלת שיער

בחירת אנשי מקצוע מתאימים

גם כאשר אתם מבצעים את ההשתלה בישראל, חשוב לבחור את הרופא המתאים שיבצע אותה. הפיקוח על השתלות בישראל אמנם הדוק יותר מאשר בטורקיה, אולם גם כאן חשוב לזכור שמדובר על טיפול רפואי שאסור להקל בו ראש. עליכם לבחור רופא מנוסה שביצע כבר מספר רב של השתלות, ויוכל גם במקרה שלכם לבצע את ההשתלה על הצד הטוב ביותר.

 

לסיכום

למרות שבעבר ישראלים רבים היו טסים לטורקיה לביצוע השתלות שיער, בשנים האחרונות יובאו לישראל מיטב השיטות מה שאפשר להוזיל את עלויות ההשתלה בצורה משמעותית. אם גם אתם מתכננים השתלת שיער, חשוב להכיר את האפשרויות שנמצאות קרוב לבית. השתלות בישראל ייקחו לכם פחות זמן, ויתנו לכם להנות מהעובדה שאתם מבצעים את ההשתלה קרוב לבית.

השתלת שיער

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »