חיפוש

6 תכשיטי יוקרה שתמיד יישארו באופנה

תכשיטי זהב ויהלומים הם חלק בלתי נפרד מההופעה הכללית. מומלץ להכיר 6 פריטים על-זמניים – תכשיטי אופנה שתמיד יהיו אופנתיים ויתאימו עם כל לוק. שתמיד יהיו טרנדיים, וידייקו את המראה.

 

אלו תכשיטי יוקרה יהיו אופנתיים לתמיד?

ניתן לסווג תכשיטי יוקרה שתמיד יהיו טרנדיים ואופנתיים לקטגוריות שונות: עגילים, תליונים, צמידים וטבעות. בכל קטגוריה יהיו פריטים שמומלץ תמיד להחזיק במלתחה כי הם אינם תלויי אופנה וכך ניתן להבטיח שיהיה במלאי עגיל, טבעת או תליון באופנה. גם סוג התכשיט, החומר ממנו הוא מיוצר ואופן השיבוץ גם הם משפיעים על מידת הטרנדיות שלו. כאן תכירו את התכשיטים השונים שאסור לוותר עליהם.

 

עגילים צמודות

עגילים צמודות לעולם אינן נמאסות כי הן משתלבות ומתאימות את עצמן לכל מראה. עגילי זהב צמודות המשובצות יהלום או אבן חן, מוסיפות נגיעה אלגנטית עדינה ומשתלבות בכל לוק מקז'ואל ועד לאלגנט וערב.

 

עגילי חישוק

עגילי חישוק עשויות זהב מהוות תכשיט בעל סטייל טרנדי לנצח, הן בעלות שיק אינסופי ונגיעת תעוזה קלה. גדולות, קטנות, דקות או עבות, עגילי חישוק תתאמנה לכל אחת שאוהבת הצהרה אופנתית מדויקת ובלתי מתפשרת מצד אחד, אך עדיין קלאסית ומתאימה לכל מאורע.

 

תליון זהב

תליון זהב הוא תכשיט הנושא עמו ממד רגשי. באמצעותו ניתן להחזיק סמל בעל משמעות קרוב ללב. הסמל יכול להיות אות מיוחדת, אבן חן בעלת משמעות, תאריך הנישואין, סמל יודאיקה ועוד. ענידת תליון מאפשרת לבחור את אורך השרשת המחזיקה אותו וכך להתאים אותו לתכשיטים אחרים או לסגנון לבוש.

 

 צמיד קשיח

צמיד קשיח הוא אחד הפריטים האהובים ביותר על כל אחת בכל גיל והם משקפים סגנונות שונים. דוגמאות:

  • צמיד קשיח יחיד – מעניק מראה קלאסי ומעודן.
  • שילוב כמה צמידים – מעניק נוכחות, סטייל ושיק עוצמתי.

היתרון בצמידים קשיחים הוא שהם מתאימים בצורה מושלמת לכל פריט לבוש, והם משתלבים על היד בהרמוניה מושלמת מבלי להתייחס לגודל פרק כף היד.

 

טבעת חותם

טבעות אלו יכולות להיות משובצות יהלומים, מעוטרות אותיות בעלות ערך או מבריקות חלקות. טבעת חותם העשויה זהב 18 קראט הינה פריט בעל משמעות רבה ביותר של סמל משותף וערכי עבור זוגות ומשפחות.

 

תכשיטי זהב בשילוב אבני חן

תכשיטים אלו הינם מדהימים ביופיים, אך בנוסף הם בעלי משמעות רבה. לכל אבן ואבן יש סגולות מיוחדות המיוחסות לה, וסגולות אלו מעניקות לתכשיט משמעות רגשית עוצמתית. בנוסף, הצבעוניות של האבנים מוסיפה רעננות יפה וצעירה לכל הופעה.

 

 לסיכום

ישנם 6 תכשיטי יוקרה שתמיד יישארו באופנה ומומלץ ממש להחזיק אותם במלתחה: עגילים צמודות, עגילי חישוק, תליון זהב, צמיד קשיח, טבעת חותם ותכשיטי זהב המשובצים באבני חן. שימוש בתכשיטים אלו מבטיח אמרה מושלם וטרנדי בכל הופעה ובכל אופנה.

צמיד

 

אולי תאהבו גם את