חיפוש

תמונות ועיצובי מתכת – הטרנד החדש

אחד הטרנדים החדשים בענף העיצוב, הוא תמונות ועיצובים העשויים מתכת, לקירות הבית או המשרד.

התמונות והעיצובים בעלי מראה מרשים ומיוחד, ומעוצבים במגוון סגנונות, הניתנים להתאמה לכל חלל וטעם אישי.

 

אלמנטים דקורטיביים מרשימים

בתחום הדקורציה הקלאסית למשרד או לבית, נעשה בדרך כלל שימוש בתמונות המודפסות על קנבס. הטרנד החדש בתחום, הם תמונות ועיצובי מתכת, בעיצוב נקי ומינימליסטי, היוצר משחק של קווים כהים, על הרקע הבהיר של הקיר. ליצירות נוכחות מרשימה וחזקה, והן מתאימות לתלייה כאלמנט יחיד, או כסדרת אלמנטים על קיר אחד, ללא צורך בתוספות דקורטיביות אחרות.

 

תהליך הכנת התמונות והעיצובים

התמונות והעיצובים, נחתכים בחיתוך לייזר של גיליונות מתכת, מפלדת אל חלד, היוצרים קווי חיתוך נקיים ואחידים, לאפקט מרשים. העיצובים ותמונות המתכת עמידים לאורך שנים, נוחים לתלייה וההעברה ממקום אחד לשני, ובנוסף, קלים לניקוי. העיצובים והתמונות עוברים תהליך של צביעה מקצועית בתנור חם, המקנה להם עמידות מרבית.

 

מגוון של תמונות ועיצובים

מגוון התמונות ועיצובי המתכת הקיימים, מתאים לכל סגנון של בית או משרד וכן לכל טעם אישי. מגוון העיצובים כולל לדוגמה: צורות גיאומטריות מופשטות, נופים עירוניים של ירושלים, פנים של גברים ונשים, בעלי חיים שונים ועוד. מה שנשאר לכם, זה רק להיכנס לאתר ולבחור.

 

תמונות ועיצובי מתכת כמתנה

ברכישה של עיצוב או תמונות מתכת כמתנה, כדאי לבדוק טרם הקנייה, האם היצירה שתרכשו מתאימה לסגנון העיצובי, שכבר קיים בבית או במשרד. במקרים בהם העיצוב הקיים הוא כהה או עמוס, כדאי לבחור יצירה בהירה, שתבלוט על הרקע הכהה, ותתפוס את העין בין הפריטים האחרים, הקיימים על הקיר או לידו. תמונות ועיצובים ממתכת, הם מתנה מקורית המתאימה להזדמנויות רבות, לדוגמה: מתנה לכבוד מעבר דירה, מתנת חג, יומולדת ואף כמתנת תודה, על מחווה שנעשתה עבורכם, ולכל אירוע וחגיגה, לאנשים שאנחנו אוהבים.

 

מיקום היצירה

טרם הרכישה של תמונה או עיצוב ממתכת, כדי לבדוק מהם המיקומים האפשריים לתלייתו. רצוי לתת ליצירה מרחב גדול, ואין צורך להוסיף לצידה פריטים נוספים, כיוון שהיא חולשת על קיר שלם, והמרכזיות שלה – מייצרת אפקט מרשים ביותר. רצוי שהרקע של הקיר עליו תלויה היצירה, יהיה בהיר, לשם הגברת האפקט. תאורה מתאימה גם היא תגביר את האפקט, וכדאי להתאים אותה ליצירה, כך שתיצור צללים, שיעניקו נפח ליצירה הדו ממדית.

 

לסכום

תמונות ועיצובי מתכת, הם יצירות בעלות נוכחות מרשימה, ומתאימות לתלייה כאלמנט יחיד, או כסדרת אלמנטים, על רקע של קיר בהיר. מגוון התמונות ועיצובי המתכת הקיימים, מתאים לכל סגנון של בית או משרד וכן לכל טעם אישי. היצירות הן מתנות מקוריות, המתאימות להזדמנויות ולאירועים מגוונים. בבחירת מיקום היצירה, רצוי לאפשר לה מרחב גדול, ואין צורך להוסיף לצידה פריטים נוספים

 

ספה

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »