חיפוש

3 טרנדים של אופנת בגדי יוגה

אם נכנסתם לאחרונה לעולם היוגה עם מכנסי שרוואל וחולצה מהטיול שלכם בהודו, בטח הבנתם שכולם מסביב יודעים שאתם חדשים בתחום. שכן, יש קוד לבוש עבור אלו שמתרגלים יוגה ואתם צריכים להתאים את עצמכם ולא רק בשביל להיות חלק מהעדר. הישארו אתנו ותגלו את 3 הטרנדים של אופנת בגדי היוגה שיאפשרו לכם גם לתרגל במקסימום נוחות.

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שהגענו לשיעור האטה יוגה בפעם ה- 1 בחיים. התיאור שהופיע לפניכם לעיל, בפסקת הפתיחה, מתאר אותנו בעצם. כן, אנחנו הגענו לשיעור עם הבגדים שלנו מהטיול במזרח שחזרנו ממנו לפני 4 שנים.

היינו בטוחים שכמו בהודו, כולם מתרגלים בארץ עם בגדים רחבים, אבל גילינו שיש אופנה ששונה לחלוטין מזו שמכירים במזרח. הבנו שמדובר במידע שצריך להעביר הלאה ולהעלות למודעות, כדי לחסוך מאחרים להרגיש את אי הנוחות שאנחנו הרגשנו בזמן התרגול ואספנו 3 טרנדים שראינו על המתרגלים והמתרגלות במקום.

טרנד מספר 1 של אופנת יוגה – טייץ בכל אורך

במהלך התרגול, מצאנו את עצמנו הולכים לצד השני של הסטודיו כדי להביא ציוד יוגה. באותו הזמן הבטנו מסביב וראינו רק דבר אחד מול העיניים – טייץ. כל המתרגלים והמתרגלות שהיו מסביבנו לבשו טייץ על כל גווניו, למשל:

• טייץ ארוך
  • טייץ קצר
  • טייץ באורך 3\4

היו מי שלבשו טייץ צבעוני, שחור או בגווני שחור לבן. אבל לא הייתה מתרגלת אחת שלבשה מכנס אחר שהוא לא טייץ. כך שהבנו שזה הטרנד החם ביותר בכל הנוגע לבגדי יוגה.

טרנד מספר 2 של אופנת יוגה – טופ

אם יש פה גברים, כדאי שתדעו שהטרנד ה- 2 פחות נוגע אליכם. נשים יקרות, כדאי שתכינו את עצמכן. אם אתן מתרגלות עם חולצה ומתחת חזייה, כדאי שתחשבו שוב. הטרנד  ה- 2 במספר יאפשר לכן להזיע במקסימום נוחות וגם להיראות טוב.

מדובר בטופים שמותאמים ליוגה ומאפשרים להחזיק את החזה בכל תנוחת יוגה אפשרית. אם אתן בעניין של לבישת טופ בלבד, בלי חולצה, אתן תוכלו ליהנות מתרגול במקסימום נוחות.

טרנד מספר 3 של אופנת יוגה – מזרן

הטרנדים האופנתיים לא נוגעים רק לבגדים, אלא גם לאביזרים. אי אפשר לדבר על טרנדים ולא לציין את המזרן שסוחף את המתרגלים כולם, גברים ונשים כאחד. אנחנו תכננו לקחת מזרן מהמזרנים שקיימים בסטודיו וגילינו להפתעתנו שאנחנו היחידים שעושים זאת.

שכן, שאחר המתרגלים הגיעו עם מזרנים איכותיים ומעוצבים בתוך תיק קומפקטי. כל אחד פרס את המזרן שלו על הרצפה והסטודיו הפך בן רגע להיות תצוגה של מזרני יוגה מרהיבים.

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הטרנדים של אופנת בגדי יוגה (ואביזרי יוגה) שאי אפשר בלעדיהם. כעת, נותר לכם רק לבחור את העיצוב של הטרנד האהוב עליכם.

אופנת בגדי יוגה

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים