חיפוש

הכירו את הצמידים שישארו באופנה לטווח הארוך

צמידים תמיד היו תכשיט אופנתי שעיטר את ידיהן של נשים רבות במשך שנים וברוח התקופה, בשנים האחרונות ניתן לראות גם גברים רבים שעונדים צמידים לתפארת. הצמיד הוא פריט אופנתי לכל דבר ועניין וגם הוא מעוצב הרבה פעמים על פי צו האופנה באותה העונה. עם זאת ישנם צמידים שהם פשוט קלאסיקה, לא משתנים ובכל זאת שנה אחר שנה אנשים רוכשים אותם.

 

השקעה לטווח ארוך

כאשר אנחנו ניגשים לקניות תכשיטים צמידים שרשראות או טבעות, אנחנו בדרך כלל רוצים להשקיע במוצר איכותי שיחזיק לנו לשנים רבות. ככלל שהתכשיט יותר איכותי, כך גם המחיר שלו יעלה בדרך כלל, ולכן אם אנחנו כבר עושים את ההשקעה הזאת, כדאי להשקיע בתכשיט שישאר באופנה למשך שנים ארוכות כך שנוכל להנות ממנו הרבה זמן.

אז אם אתם מעוניינים לקנות צמיד טוב, איכותי ואופנתי – בואו לקרוא אילו צמידים הולכים להישאר באופנה לטווח ארוך.

 

צמידי טניס

הצמיד הראשון עליו נדבר הוא צמיד הטניס. צמיד טניס הוא צמיד קלאסי, ותיק בשוק ונחשב לסמל סטטוס של יוקרה מכיוון שהוא בדרך כלל משובץ ביהלומים. הצמיד הזה נמצא באופנה כבר שנים רבות ולא נראה שהוא מתכוון ללכת לשום מקום.

 

צמידי צ'ארם

צמידי צ'ארם הם צמידים אהובים ומוכרים. הצמיד עצמו הוא בדרך כלל פשוט בצבע כסף או זהב, אך הייחודיות של צמידי הצ'ארם היא התליונים השונים שניתן להוסיף לצמיד עצמו. התליונים מגיעים בצורות, צבעים, סגנונות ועיצובים שונים וניתן להחליף אותם כל יום, כל תקופה או בכל פעם שמתחשק לכם.

בגלל שהתליונים אינם קבועים וניתנים להחלפה, הצמיד אוטומטית הופך להשקעה בטוחה לטווח הארוך מכיוון שניתן להתאים אותו בכל פעם לצו האופנה.

 

צמידי חוליות

צמיד חוליות, כשמו כן הוא, מורכב מחוליות שמחוברות אחת לשנייה. גם פה מדובר בקלאסיקה שכנראה תישאר איתנו לשנים רבות ונשים וגברים רבים בוחרים בסגנון הזה. ניתן למצוא את הצמיד הזה בשלל עיצובים שונים ומגוונים. גודל החוליות משתנה וניתן למצוא צמידים עדינים וקלאסיים וצמידים גדולים עם חוליות גסות יותר בעלי נוכחות ואמירה.

 

צמידי פנינים

פנינים הם לא רק לעגילים או לשרשראות. גם צמידים אופנתיים ויוקרתיים יכולים להיות מפנינים לבנות וצחורות. כמובן שניתן למצוא בשוק גם חיקויים זולים יותר, שחלקם מאוד איכותיים, אך ישנם גם צמידים מפנינים אמיתיות למי שרוצה לפנק את עצמה עד הסוף.

 

צמידים קשיחים

צמידים קשיחים נכנסו לאופנה בשנים האחרונות ונראה שהם ילוו אותנו לעוד שנים רבות הלאה. ניתן לראות אותם על נשים וגברים כאחד, חלקים או עם חריטה בעיצוב אישי.

 

תשקיעו בעצמכם

עבור אנשים רבים צמיד הוא התכשיט האידיאלי – נוחות ויופי שלא באים אחד על חשבון השני. אז אם אתם משקיעים את כספכם בצמיד, תבחרו אחד שישאר באופנה לעוד הרבה שנים.

צמידים

אולי תאהבו גם את