חיפוש

מגדיר את עצמך סטייליסט? 5 טרנדים שאתה חייב להכיר

בעולם שלנו זה כבר ידוע שהאופנה לא מוחזקת רק בידי נשים. כל אחד רשאי ויכול להציג את חוש האופנה שלו לעולם. למרות זאת, יש המון טרנדים שצריך להתעדכן בנוגע אליהם כל הזמן – חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות. הטרנדים הטובים יכולים לשדרג תלבושות שלמות ולהוסיף נגיעות אופנתיות גם לתלבושת הבסיסית ביותר. אז איזה טרנדים מעולים יש לגבר?

 

צמידים

טרנד חזק שנכנס לאופנה בשנים האחרונות הוא צמיד לגבר. צמידי חרוזים, צמידים עם חריטה אישית ואפילו צמידים דקים וקלילים על הזרוע זו האופנה החדשה. במקום שעון שנהיה לא שימושי במיוחד בעקבות הטלפונים החכמים, נכנסו צמידי הזרוע שמחליפים אותם ומוסיפים סגנון חדש וגברי לא פחות לאופנה. זה משדרג כל תלבושת, מוסיף אקססורי נחמד בעין וקליל על הזרוע.

 

שרשראות

טרנד חזק נוסף בגזר התכשיטים זה שרשראות לגברים. כמובן שזה אביזר שגברים מוסיפים לתלבושות שלהם כבר שנים ארוכות – לפעמים שרשראות של מגן דוד או שרשרת פשוטה ונקייה. אך לאחרונה, שרשראות לגברים יותר ויותר נכנסות לאופנה. ישנן שרשראות חרוזים, שרשראות פנינים שהולכות חזק ומשתלבות עם המון תלבושות וגם שרשראות עם כל מני תליונות.

 

מעיל עור

אמנם מעיל עור זה טרנד אופנתי שהחל כבר לפני עשרות שנים – ואם נודה באמת, מעולם לא יצא מהאופנה – אבל אנחנו רואים חזרה של המון טרנדים ישנים יותר לאופנה, מתוך הבנה שיש פריטים שלנצח ישדרגו כל מראה. מספיק לזרוק מעיל עור מעל חולצת טישרט פשוטה או אפילו לצרף לתלבושת מתוחכמת יותר, והמעיל כבר יוסיף שובבות ועניין לכל המראה. כל תלבושת פשוטה משתדרגת בשניות עם מעיל עור.

 

עגיל באוזן

טרנד שהיה באופנה לפני המון שנים וחזר לאחרונה הוא טרנד העגיל באוזן. הטרנד הזה דורש יותר ממך, מכיוון שמדובר גם ביצירת חור באוזן (מומלץ אצל גורם מוסמך) מעבר לתכשיט, אך זה לגמרי שווה את זה. הטרנד שהיה מאוד באופנה לפני עשרות שנים חוזר ומזכיר לנו שעגיל יחיד באוזן, בין אם ארוך ומשתלשל ממנו או צמוד לאוזן עצמה, מוסיף ניצוץ ושובבות מהפנטת לכל מראה שתרכיב.

 

טבעות

כמו כל התכשיטים שהוזכרו פה, גם טבעות לגברים זה עניין לא קטן. פעם טבעות היו נתפסות כמשהו נשי בלבד, ואפילו אם גברים שמו על עצמם טבעת היא הייתה חלקה ופשוטה. היום מבינים כמה זה מעניין וסטייליסטי, ואין גבר אחד שקורא לעצמו סטייליסט ולא מחזיק כמה סטים של טבעות. טבעות ממתכות שונות,

עיצובים שונים, אפילו טבעות בעלות צורות מיוחדות – כולן מוסיפות למראה ונותנות ערך נוסף, תוך קישוט של האצבעות.

 

לסיכום…

שלא כמו ביגוד מסוים, הטרנדים השונים הולכים כמעט עם כל לבוש ומאפשרים ביטוי אופנתי נהדר. אם אתם מחפשים שדרוגים אופנתיים לביגוד אפשר להוסיף מעיל עור נחמד מעל הלבוש, ואם אתם מעדיפים להשקיע באבזור ותכשיטים יש מגוון רחב של צמידים, שרשראות ועוד תכשיטים נוספים שיעזרו לכם בסטייל.

צמיד לגבר

אולי תאהבו גם את