חיפוש

הקורסים הכי טרנדיים שייקחו את הילדים שלכם רחוק

החיים מציבים אותנו בהרבה מאוד אתגרים וקשיים אישיים וחברתיים. התמודדות איתן כבר מגיל קטן תשפר את העצמאות של הילדים שלכם ואת היכולות הטמונות בהם. חברות הדרכה שמקיימות סדנאות, קורסים ופעילויות חברתיות שונות  מעודדות פיתוח וצמיחה אישית, יצירת אינטראקציות, מחשבה יצירתית, שיפור ברמת התקשורת הבין-אישית, יכולת עמידה מול קהל ועוד. במאמר זה, נדבר על הקורסים הכי טרנדיים שיעזרו לקחת את הילדים שלכם רחוק, להעצים יכולות, לצבור ביטחון עצמי, לעצב את האופי שלהם בעזרת כלים חינוכיים, תהליכים אישיים, סדנאות ועוד.

 

קורס מנהיגות צעירה

קורס העצמה אישית שנועד להתמקד בפיתוח מנהיגות צעירה ובמהלכו המשתתפים מקבלים כלים וערכים לפיתוח כריזמה, ביטחון עצמי, יכולת תקשורתית גבוהה, כושר מנהיגות, אחריות אישית וכו'. מטרת הקורס היא לעודד יצירת מעורבות חברתית מצד המשתתפים ופיתוח כושר מנהיגות.

 

קורס דיבייט

לכולנו יש דעות בנושאים שונים ומגוונים והן לא תמיד יהיו מקובלות על אחרים ועל כן, קורס דיבייט נועד לשפר את יכולת ההבעה של המשתתפים בזמן דיון או ויכוח בנושא מסוים ולפתח את היכולת להעביר מסרים בצורה ברורה ומכבדת, בניית טיעון, פיתוח כושר שכנוע, יכולת עמידה מול קהל ועוד.

 

קורס עמידה מול קהל

עמידה ודיבור מול קהל יכולים להיות חלק ממצב מלחיץ ולא נעים במיוחד ולהמון אנשים, צעירים ומבוגרים יש פחד במה ועל כן, משתתפי הקורס מקבלים כלים מעשיים להתמודדות עם פחד קהל, לומדים איך להעביר מסר ולהציג אותו בצורה עניינית וברורה, איך לבנות פרזנטציה נכונה ועוד.

 

סדנת יזמות עסקית וחברתית לבני נוער

סדנה בה המשתתפים נחשפים למושגים מהעולם העסקי ומקבלים כלים לבניית והצגת פרויקט יזמי משלהם. קורס זה נועד לסייע להוציא דברים מן הכוח אל הפועל על ידי פיתוח חשיבה יצירתית וכלים שיעזרו לגלות כישורים אישיים ולהזדהות בתור אדם שגורם לדמיון פשוט להפוך למציאות.

 

סדנת שיתוף פעולה ועבודת צוות

סדנה חברתית ומגבשת שנוצרה במטרה לפתח אצל הילדים את היכולת לשתף פעולה ולעבוד בצוות. מטרת הסדנה להכיר לילדים את החשיבות שיש בעבודה משותפת ותרומתה במצבים שונים בחיים שדורשים עבודה בשיתוף פעולה. למשל בעולם התעסוקתי, עובדים רבים שיוצרים שיתופי פעולה ואחריות משותפת על פרויקטים או משימות, עוזרים למקסם את הצלחות הארגון שבו הם עובדים.

 

אז מה הם הקורסים שיעזרו לפיתוח האישי של ילדכם?

קורסים וסדנאות לפיתוח אישי יעזרו למשתתפים בהם לעצב אופי, לבנות ביטחון עצמי, לגלות בעצמם יכולות, להביא את עצמם לידי ביטוי, לייצר מעורבות חברתית ולשפר את התקשורת הבין- אישית שלהם. הקורסים קריטיים וחשובים משום שהם יעזרו לילדים שלכם לרכוש כלים חשובים לחיים, שילוו אותם בהמשך החיים הבוגרים שלהם ויעזרו להם להתנהל מול מצבים שבהם הם יצטרכו להתמודד ולפתור בעיות בעצמם ללא כל עזרה מצידכם.

תקשורת בין אישית

אולי תאהבו גם את