חיפוש

השפה הכי טרנדית כיום – איך ללמוד ערבית

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים שמחליטים ללמוד את השפה הערבית.

אנחנו מרגישים קצת יוצאי דופן, שכן, כולם מסביבנו מתרגלים את השפה ואיננו מבינים מילה ממה שהם אומרים.

זו הסיבה שיצאנו לבדוק איך ללמוד את השפה הערבית שנחשבת לשפה הכי טרנדית כיום. רוצים לשמוע מה היו המסקנות שלנו? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

אז איך מתחילים בכלל?

מתחילים קודם כל בהחלטה. למידה של שפה חדשה זה אינו עניין של מה בכך. אתם צריכים קודם כל להיות בטוחים שאתם מוכנים ללמידה. לאחר שתחליטו שזהו היעד שלכם ואתם מתכננים להשיג אותו, אתם תצטרכו ליישם את השלבים הבאים:

 

  1. לחפש אחר מכר שישמח ללמוד אתכם

חשוב למצוא מישהו שיצטרף אליכם לדרך. למידה בשניים (או יותר) היא תמיד נוחה יותר

 

  1. לחפש את המקום המתאים ביותר ללמוד בו

עכשיו, כשיש לכם פרטנר ללמידה, אתם צריכים לחפש ביחד את המקום שהכי מתאים לכם ללמוד בו. כדי לחסוך מכם את הטרחה והזמן, יצאנו בעצמנו למצוא את המקום הזה ואנחנו נפרט אודותיו בהמשך.

 

מה הדרך המקובלת ביותר?

שאלנו את החברים שמסביבנו, אלו שכבר דוברי ערבית שופת "מהי הדרך המקובלת והנוחה ביותר ללמוד את השפה?" וכולם ענו לנו את אותה תשובה: רק אצל מדוברת. אנחנו מודים שבהתחלה היינו קצת מבולבלים. שכן, לא היה לנו מושג מה זה אומר. אם גם אתם לא מכירים את מדוברת, הגיע הזמן שתכירו. ריכזנו עבורכם כמה עובדות ששמענו ממכרים על מדוברת:

  1. זו מכללה לשפה ולתרבות הערבית
  2. המכללה הוקמה בשנת 2015
  3. המכללה מעבירה עשרות קורסים, סדנאות וגם הרצאות בתחום השפה והתרבות הערבית
  4. המרצים של מדוברת הם יוצאי כוחות הביטחון (כך שהם מכירים את התרבות הערבית באופן מעמיק)
  5. יש למכללה מעל 200 בוגרים ממקומות שונים ברחבי הארץ

 

מה היתרון בלימודים דרך "מדוברת"?

לנו לא הספיק לדעת פרטים כלליים על מדוברת. חשוב לנו לדעת מהם היתרונות במקום לימודים מסוים לפני שאנחנו ניגשים ללמוד בו. לכן, שאלנו את הקרובים שלנו וגילינו שיש למדוברת קורסים באיזורים שונים. יש לנו חברים שלמדו במדוברת בפתח תקווה, מודיעין, קריית אונו, פרדס חנה והרשימה עוד ארוכה.

 

יצאנו ללמוד את השפה הכי טרנדית

מיד אחרי ששמענו שיש למדוברת קורסים בקרבת הבית שלנו, החלטנו שאנחנו לא מתמהמהים יותר. לקחנו אתנו את נפתול, החבר הכי טוב שלנו מאז הצבא והלכנו ללמוד ביחד במדוברת. גילינו שהשפה הטרנדית ביותר כיום היא לא כל כך קשה ללימוד ואנחנו מודים שאנחנו נהנים מכל רגע.

 

לסיום

אנחנו כבר לומדים את השפה הטרנדית ביותר כיום, ומה אתכם? אם עשינו לכם חשק ללמוד אותה, אתם כבר יודעים מה לעשות. אנחנו מאחלים לכם למידה מהנה וקלה, נתראה בקורס!

כתב

 

אולי תאהבו גם את