חיפוש

איך מעצבים חולצת סוף מסלול 

סיום של מסלול או קורס ארוך בצה"ל הוא תמיד סיבה למסיבה. בחלק גדול מהמסלולים והקורסים בצה"ל, למסיבת הסיום יוזמנו גם ההורים של החיילים, ולאחר מכן יישלחו החיילים לחופשה בביתם. אחת המסורות הצבאיות הנפוצות שנועדו לציין את הסיום של המסלול בהצלחה, היא עיצוב והדפסה של חולצה משותפת, בדרך כלל עם משפט מצחיק. כתבנו מדריך קצר לעיצוב חולצת סיום מסלול. 

 

סיום מסלול או קורס צבאי בשירות הסדיר

השירות של רוב החיילים בצה"ל מורכב ממסלול הכשרה ובסיומו שירות פעיל בתפקיד שלהם לאורך המשך השירות. המסלולים בצה"ל הם שונים מאוד אחד מהשני אבל חלק גדול מהם ארוכים ומשמעותיים לחיילים שעוברים אותם. החיילים הקרביים בישראל עוברים הכשרה של שבעה חודשים ואילו החיילים הלא קרביים מתחלקים באורכי המסלול שלהם לפי התפקיד אותו הם ימלאו בהמשך.

בסיום של כמעט כל קורס או מסלול, מעצבים חולצה לציון האירוע ומחלקים אחת לכל חייל שהצליח לעבור את המסלול בהצלחה. אם אתם רוצים לקבל עוד מידע בנושא לחצו כאן.

סיום מסלול או קורס צבאי בשירות הסדיר

קריאיטיב – מחשבה על התוכן של החולצה

השלב הראשון ביצירת חולצה לסיום מסלול, הוא חשיבה על התוכן של החולצה גם מבחינה טקסטואלית וגם מבחינה גראפית. בכדי לעשות זאת כדאי לכנס את כל חיילי המסלול או חלק נבחר מתוכם ולערוך ישיבת קריאייטיב. במהלך הישיבה יש לבחור ציור הולם לחולצה ומשפט קצר ובדרך כלל מצחיק שיתלווה לציור המדובר.

כדאי לבחור נושא שעלה במהלך המסלול לעיתים קרובות ונהפך לנושא משותף לבדיחות של החיילים והמפקדים בו. כמו כן חשוב לשים לב במהלך בחירת התוכן לחולצה, לרגישויות שונות של המשתתפים בקורס, ולנסות למנוע מצב שאחד או כמה מהם ייעלבו מהמסרים שייכתבו על החולצה שתודפס.

קריאיטיב – מחשבה על התוכן של החולצה

יצירה של הגרפיקה שתהיה על החולצה

לאחר שבחרתם את התוכן של החולצה, יש להוציא את הרעיון שבחרתם אל הפועל. לעיתים, החולצה לא תהיה מורכבת מציור פלוס משפט אלא ממשפט בלבד, אבל במרבית המקרים יש צורך לצייר את הציור שאותו בחרתם לחולצה שלכם. בכדי לעשות זאת, יש לפנות למשתתף בקורס שיש לו כשרון בתחום, או לחפש קרוב משפחה או חבר של אחד ממשתתפי הקורס בכדי שיעזור לכם בנושא.

 

מציאה של סטודיו להדפסה של החולצות

השלב האחרון אבל החשוב לא פחות ביצירת חולצה לסיום המסלול, הוא פנייה לסטודיו שידפיס לכם את התוכן שבחרתם על החולצה מהסוג שתרצו. חשוב לבחור את הסטודיו בצורה טובה בכדי לקבל תוצאות טובות ואיכותיות.

 

אז איך לעצב חולצת סוף מסלול?

סיום של מסלול בצה"ל הוא הישג שכדאי לחגוג בצורה משותפת עם שאר המסיימים של המסלול. אחת הדרכים הנפוצות לעשות זאת היא להדפיס חולצת סוף מסלול משותפת. בכדי לעשות זאת, יש לבחור תוכן מצחיק או מעניין, לצייר את החלק הגראפי ולבחור סטודיו מקצועי להדפסה על חולצות.

איך מעצבים חולצת סוף מסלול 

אולי תאהבו גם את