חיפוש

חולצה מודפסת וכולם יזכרו את האירוע שלכם!

אתם מתכננים אירוע או טקס מרגש והרצון שזה לא יהיה סתם עוד אירוע הוא מובן ולגיטימי. אתם רוצים שהאירוע יחקק כחווייתי והמזכרת איתו יצאו ממנו המשתתפים, יעשה להם טוב. חולצה מודפסת כמזכרת היא הטרנד העכשווי. אבל בסופו של דבר, מדובר במשהו שתמיד כיף לקבל.

 

חולצה מודפסת היא מזכרת מושלמת

כל בעל אירוע רוצה להפוך את האירוע שלו לחוויה בל תישכח. זו גם הסיבה לחיפוש אחר מזכרת שתתן נופך מיוחד משלה. מסיבה בה כל משתתף מקבל חולצה מודפסת עם הכיתוב המנצח, גורמת לכל המשתתפים להרגיש שייכים.כולם לובשים את החולצה ונהנים במסיבה. גם ימים אחרי המסיבה המשתתפים עוד יוכלו להיזכר במסיבה הזכורה לטוב והם ילבשו את החולצה שקיבלו. אין ספק כי מדובר במזכרת פרקטית ושימושית במיוחד…

חולצה מודפסת

איפה מדפיסים חולצות?

יש לא מעט בתי דפוס המציעים הדפסה על חולצות ופריטים נוספים. בדקנו את הנושא וההמלצה שלנו היום תהיה דווקא על כנען סטודיו המומחים בהדפסה על חולצות ממגוון סוגים. בסטודיו כנען התאימו לנו באופן אישי חולצה לאופי האירוע.צוות הסטודיו עוסק בתחום שנים והוא יודע להתאים חולצות איכותיות ומותאמות למטרת ההזמנה תוך זמן אספקה מהיר. לחצו כאן כדי להתרשם בעצמכם מהעבודה המיוחדת של הצוות.

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת חולצות להדפסה?

החלטתם להדפיס כיתוב על חולצות, לא משנה אם מדובר על חולצות שישמשו כמזכרת לאירוע או חולצות שישמשו כחולצות עבודה, אתם רוצים לקבל תמורה הוגנת למחיר שאתם משלמים. הנקודות החשובות בבחירת חולצות להדפסה הן בהתאם למטרת ההזמנה.

כאשר מדובר בחולצת עבודה, חשוב להקפיד שהחולצה תהיה איכותית ונעימה ללובשים איתה. היא צריכה להיות מותאמת למידת הלובש. לצד איכות בד החולצה, חשוב שגם ההדפסה עצמה תהיה איכותית וכביסה. אתם לא רוצים שאחרי 3 כביסות חולצת העובד שלכם לא תביע את המותג שלכם בצורה נכונה….

כאשר מדובר בחולצה למזכרת, חשוב שהמחיר יהיה משתלם. מצד שני, חשוב שהחולצה תהיה איכותית ונעימה. ההדפסה גם היא צריכה להיות איכותית, כך שהחולצה תישאר בשימוש הרבה אחרי שהאירוע שלכם מסתיים…

חולצה מודפסת

הדפסת חולצות למגוון מטרות

כל עסק המכבד את עצמו ומשקיע בייצוגיות, ידאג להלביש את עובדיו בבגדי עבודה. בעל העסק חוסך בצורה כזו תשלום ביגוד לעובדים. אך מלבד החיסכון, הוא גם מקפיץ את רמת המותג העסקי שבנה. מראה העובדים הופך לייצוגי הרבה יותר, הלקוח מקבל תחושה כי הוא נכנס למקום מסודר ואחראי.

מלבד עסקים, גם בעלי אירועים ומפיקים מזמינים הדפסה על חולצות למגוון הפקות. גם צוותים חינוכיים מזמינים הדפסה על חולצות למסיבות סוף שנה ואירועים קטנים במסגרת החינוך בה הם עובדים.

 

לסיכום

ניתן להקפיץ את רמת האירוע עם מזכרת מושלמת: חולצה מודפסת עם כיתוב מנצח שיעשה למקבל אותה טוב בלב.

חולצה מודפסת

אולי תאהבו גם את