חיפוש

חולצות ממותגות – הצעד הבא לעסק שלך

חולצה מודפסת תמיד מביאה אמירה. אמירה של אופנתיות, צעקה של מסר פוליטי או ערך שיווקי ממוקד. תוכלו לעשות שימוש בחולצות ממותגות על מנת לקדם את העסק שלכם ולהפוך את מסרי החברה לבולטים וזכירים יותר. חולצות ממותגות של מה באלי מציעות לכם כבעלי עסקים, ערכים של איכות, נראות ובולטות. חולצות ממותגות – קראו למה אתם חייבים אותן לעסק שלכם.

 

חולצות ממותגות לשיווק עסקים

חולצות ממותגות לשיווק עסקים

שטח פרסומי בולט

חולצות ממותגתות בהדפסה איכותית מהוות לוח פרסומת לכל דבר ועניין. ניתן להשתמש בחולצות הטקסטיל כאמצעי שיווקי ולהדפיס עליהן את לוגו החברה והסלוגן או משפט שיזוהה על ערכי החברה. ניתן להדפיס תמונות, איורים, קומיקס או כל תוכן אחר שעשוי לגרום לחשיפה גבוהה יותר של המותג.

שימו לב שאנשים נוטים לקרוא מה כתוב על חולצות מודפסות, זו ההזדמנות שלכם להפיץ מסר שיווקי בדרך כיפית ואטרקטיבית.

שטח פרסומי בולט

צ'ופר שימושי ללקוחות ולעובדים

מקובל לחלק בכנסים, ימי גיבוש ואירועי חברה – מתנות ממותגות למטרות קד"מ. אחד מהצ'ופרים הפופולריים הוא חולצה ממותגת עם סמל החברה. כך אתם מאפשרים לעובדים/ללקוחות להזדהות עם המותג בצורה נעימה וקלילה. בנוסף, אתם גורמים לאווירת גיבוש ושייכות בקרב העובדים/הלקוחות שכן חולצה אחידה יוצרת תמיד קשר והזדהות.

 

אינספור דוגמאות וצבעים

חולצות ממותגות זה בנאלי? מה פתאום?! היצע עולם ההדפסה על חולצות הוא אדיר, תוכלו לבחור להדפיס על טישרט אדום, על חולצת נשים ורודה או על סינר לבן בהתאם למהות המותג שלכם. בנוסף, קיימות חולצות פולו להדפסה, קפוצ'ונים, סווצ'רים ועוד מגוון אביזרי טקסטיל מגניבים שאפשר להדפיס עליהם תוכן שיווקי והם יעשו את העבודה היטב.

 

אפשרויות הדפסה רבות

אפשרויות הדפסו על חולצות מאפשרות לכם לעצב חולצה כרצונכם: הדפס גדול על כל החולצה, הדפס אחורי, הדפס על צד החולצה והדפס דו צדדי. יש הבוחרים לשלב בין מסרי החלק הקדמי בחולצה למסרים המודפסים בגב, כך שהמשפט המודפס מאחורה ישלים את המשפט הקדמי במסר חד וקולע.

 

אל תתפשרו על איכות

חברות להפקות דפוס נבדלות זו מזו ברמת איכות ההדפסה. כשאתם בוחרים חברת דפוס על חולצות בררו וחפשו המלצות על טיב החולצות עצמן ואיכות ההדפסה. שאלו את נציגי החברה על ציוד מתקדם ומיומנות הדפסה ובחרו בחרה מומלצת המציעה לשלוח לכם סימולציה של החולצה המודפסת לאישור לפני הדפסה.

 

למה לבחור בחולצות ממותגות?

שיווק עסקי הוא אחד מגלגלי העסק המשמעותיים ביותר, באמצעות שימוש בחולצות ממותגות אתם מנצחים אפיק פרסומי נוח, זול באופן יחסי ואהוד על לקוחות ועובדים כאחד. לחולצות ממותגות אפקט מגבש ומעצים לצד אפשרות של פרסומת נעה, כלומר כל מי שלובש את החולצה ומסתובב איתה הופך לשגריר פרסומי של החברה. הקפידו לבחור בחברת הדפסה מקצועית, אנושית ומיומנת להפקת חולצות ממותגות בנראות מושלמת.

חולצות ממותגות - הצעד הבא לעסק שלך

אולי תאהבו גם את