חיפוש

הכירו את תיקי בית הספר הכי אופנתיים

מבחינת הילדים, אחת הבחירות החשובות לקראת שנת הלימודים החדשה היא הבחירה בתיק בית ספר. מדובר בפריט משמעותי מכיוון שהוא משפיע על בריאות הגב ולכן מוכרח להיות נוח, צריך לאפשר סדר וחלוקה נכונה של הציוד, והילדים גם חייבים לאהוב אותו מכיוון שהם עתידים ללכת איתו במשך תקופה ארוכה.

בגלל חשיבות הילקוט, חשוב להבין כיצד לבחור אותו באופן נכון על מנת שיענה על כל הסעיפים הנ"ל. אם אתם מתלבטים, המדריך הבא נועד עבורכם.

 

איכות התיק

בזמן בחירת תיק בית ספר חשוב מאד להקפיד על האיכות שלו. למה כדאי לשים לב? כדאי להבחין בתפרים, ולהימנע מרכישת תיקים בעלי תפירה חובבנית שלא יחזיקו לזמן רב. כמו כן כדאי לבדוק שהרוכסנים עובדים ודי רחבים, שהבד לא דק מידי, ולשים לב אם התיק עמיד בפני רטיבות וגשם.

 

נוחות

יש לוודא שהתיק הנבחר מותאם לילדה או לילד ושומר על הגב, מכיוון שהם סוחבים את תיק בית הספר פרק זמן משמעותי מהיום, בכל יום. חשוב לציין תיקים בעלי מבנה גב אורטופדי – תיקים בעלי גב קשיח, חגורת בטן, וכתפיות מרופדות ורחבות שביכולתן לשמור על גב הילדים גם כאשר הם כבדים ונסחבים לאורך זמן. למעשה, כדאי להעדיף תיק אורטופדי מכיוון שביכולתו לספר תמיכה מלאה לגב.

 

פרקטיות

ילדים נאלצים לסחוב לא מעט ספרים וחפצים לבית הספר, ובו בזמן לשמור על סדר. מהסיבה הזו כדאי מאד לבחור תיק שמשקלו יהיה קל. יחד עם זאת, יש לוודא שהתיק לא קטן מידי וכולל מקומות אחסון בצורת תאים רבים בעלי גדלים מגוונים, ושיש בו מקום לכל הציוד שהילדים זקוקים לו – כולל תיק אוכל. בנוסף, מומלץ לבחור תיק שכולל מחזירי אור לבטיחות, ורשת אחורית לספיגת זיעה.

 

תיק גב אופנתי

אין ספק בכך – חלק מהסטייל של ילדי בית הספר כולל את בחירת הילקוטים שלהם. מהסיבה הזו חשוב לבחור תיק שהילדה או הילד אוהבים, מכיוון שהם אלה שבסופו של דבר ילכו איתם כל יום. למרבה המזל, מבחר תיקי בתי הספר הוא ענק וכולל תיקים בכל הסגנונות והצבעים, חלקים או בעלי דוגמאות, עם מגוון דמויות אהובות ומוכרות מסרטים והטלוויזיה, ועוד.

לילדים צעירים, ילקוטים שכוללים תמונות של דמויות מצוירות הם מאד פופולריים ונחשבים באופנה. במידה והילדים בעלי טעם מקורי, ניתן גם לקנות תיק גב איכותי חלק ולשדרג אותו באמצעות מדבקות רקמה ועוד. בסופו של דבר, אותנטיות לא פחות חשובה מאופנה.

 

לסיכום, איך לבחור ילקוט?

חשוב להדגיש שעל הילדים לקחת חלק פעיל בבחירת תיק בית הספר שלהם, מכיוון שהם אלה שישתמשו בו חלק גדול מאד מזמנם. אולם לצד בחירה בהתאם לטעמם האופנתי, יש להסביר להם את החשיבות שבבחירת התיק, שכן עליו להיות גם איכותי, לשמור על בריאותם ולספק את צרכיהם הבסיסיים עבור תהליך הלמידה בבית הספר.

ילקוט בית ספר

אולי תאהבו גם את