חיפוש

חושבים על תיק ספורט אופנתי וממותג? הנה כל מה שחשוב לדעת לפני רכישה

בעשור האחרון תרבות הספורט בישראל חווה פריחה עצומה. בכל ערב ניתן לראות במרכזי הערים המוני בני אדם הולכים, רצים ומדוושים. חדרי הכושר מתאוששים בקצב הולך וגובר מהסגרים במהלך תקופת הקורונה, והמנויים חזרו לפקוד את המתקנים.

מה גורם לתופעה הזו? המודעות לחשיבות של אורח חיים בריא היא פקטור משמעותי. סיבה נוספת היא שוק העבודה של ימינו, המכריח אותנו לבלות שעות רבות בישיבה – ויותר מדי ישיבה מקצרת את החיים. מחקרים מראים כי ישיבה ממושכת מעלה סיכון למחלות כגון סוכרת ומחלות לב. בנוסף, כל אדם יודע להעיד כי הגב והצוואר מתקשחים בישיבה מרובה מול מסך. ובכן, תגובת נגד נפוצה להכרח בישיבה מרובה היא עשייה ספורטיבית.

למה כדאי לרכוש תיק ספורט אופנתי וממותג

"כתגובה להרגלי הספורט המתפתחים של אזרחי ישראל, חברות וארגונים החלו להעניק לעובדיהם תיקי ספורט עם לוגו החברה במהלך ימי ספורט המאורגנים על ידי מחלקת הרווחה.

זוהי מתנה פופולרית מכמה סיבות: הארגון משדר לעובדים מסר של אכפתיות ונדיבות, הרואה אותם כאדם שלם ולא רק כעובד המספק תפוקה; זוהי מתנה בעלת ערך נתפס גבוה, ושימושית ביותר במידה והעובד אכן פעיל ספורטיבית" מספר לנו מנכ"ל חברת תיק קו, חברה המתמחה באספקת תיקי ספורט עם אפשרות מיתוג בהתאמה אישית.

בנוסף, חדרי כושר ומועדוני ספורט נוהגים להעניק תיק ספורט ממותג בתור מתנת קד"מ, לעידוד רכישת מנוי או הצטרפות. גם כאן מדובר במתנה בעלת ערך נתפס גבוה, עם שימושיות גבוהה ביותר. תיק עם לוגו בולט של חדר הכושר או מועדון הספורט משמש פרסומת אפקטיבית ובלתי אמצעית כאשר נושא התיק הולך איתו ברחובות הסמוכים למקום.

חושבים על תיק ספורט אופנתי וממותג? הנה כל מה שחשוב לדעת לפני רכישה

כיצד לבחור תיק ספורט ממותג

לקלוע "בול" לטעמים ולצרכים של קהל היעד שלכם הוא לא דבר פשוט ומצריך מחשבה ותכנון. כדי שמקבלי התיק באמת ישתמשו בו, הנה כמה עקרונות שכדאי לקחת בחשבון בבחירת תיק ספורט ממותג:

 

סוג הפעילות הספורטיבית

מה בסבירות הגדולה ביותר מקבלי התיק יעשו איתו? איזה סוג של פעילות ספורטיבית רוב בעלי התיק ייטו לבצע? תשובה לשאלה זו תשפיע רבות על עיצוב התיק, גודלו ומרכיבים אחרים. תיק ריצה למשל נישא על הגוף במהלך הריצה, לכן הוא חייב להיות קל משקל, ומומלץ שיכיל מנשא מים.

תיק לחדר כושר או לאימון ספורט, לעומת זאת, מומלץ שיהיה גדול מספיק להניח בו תיק רחצה, מגבת ובגדים להחלפה. תיק ליוגה או פילאטיס לרוב יהיה מאורך כדי לאפשר הכנסת מזרן. תיק לאימון כדורסל או כדורגל נדרש למרחב המכיל כדור, ונדמה לנו שאתם מבינים את התמונה..

במידה ולא ברור לכם איזה שימוש מקבלי תיק הספורט יבחרו לעשות איתו, אנו ממליצים לבחור תיק חדר כושר, בחירה קלאסית שמתאימה למגוון יחסית רחב של פעילויות ספורטיביות.

 

שתי רצועות

הקפידו לבחור תיק בעל שתי רצועות, רצועה ארוכה לנשיאה על הכתף ורצועה קצרה לנשיאה ביד. שימו לב שהרצועות יהיו עבות ורחבות, לנוחות נשיאה מקסימלית. שימו לב שהרצועות יהיו בעלי יכולת התכווננות גמישה, להתאמה מושלמת של אורך הרצועה לגוף המתאמן.

 

ידיות אחיזה

ספורטאים רבים אוהבים לאחוז ביד את התיק שלהם. לכן, אנו ממליצים לבחור תיק ספורט הנהנה מידיות אחיזה גדולות וחזקות.

 

חלוקת תאים חכמה

תיק ספורט איכותי מעניק חוויה קוהרנטית בבחירה היכן להניח מה. התא המרכזי יכיל את עיקר הציוד כמובן, אולם ודאו כי ישנם תאים אחרים לציוד נוסף כגון מד דופק או מד צעדים, ותאים קטנים לטלפון, מפתחות וארנק. יש סוגי ספורט המחייבים "שליפה מהירה" של אביזרים מהתיק וגם לכך יש לתת את הדעת. עקרונית, ככל שיצרן התיק הקדיש מחשבה בנושא ארגון החלל, כך יהיה יותר ברור למשתמש בתיק היכן כדאי להניח כל דבר.

 

הפרדת הנעליים מהציוד

במידה והתיק ישמש לחדר כושר או לאימון ספורט, העדיפו תיק בעל תא נפרד לנעליים, כך שבסוף האימון בעלי התיק יוכלו להחליף לנעליים נקיות בלי שהתיק יקבל את ניחוח הזיעה של הנעליים ששימשו באימון.

 

עמידות בפני קריעות

בחרו בתיק העשוי מבד איכותי העמיד בפני זעזועים ומשיכות.

 

עמידות בפני מים

העדיפו תיק המונע חדירה של מים ונוזלים אחרים. בימים גשומים, או בכל מקרה שבטעות נשפכים מים על התיק, הספורטאים שלכם יודו לכם מאוד על כך שפנים התיק שלהם נותר יבש.

 

צבעוניות

יש לכם חופש בחירה לבחור בכל צבע כאוות נפשכם. העדיפו צבעוניות המתכתבת עם המותג של החברה, הארגון, מועדון הספורט או חדר הכושר. במקרה של מועדון ספורט או חדר כושר, הקפידו על שפה אחידה של צבעים וכמובן לוגו, כך המתאמנים ירגישו חלק מקבוצה מגובשת.

 

איכות הדפסה

חשוב מאוד לבחור הדפסה איכותית על גבי התיק, כזו שתחזיק מעמד לאורך זמן ולא תיפגע ממכונת הכביסה. אחרי הכל, תיק ספורט שהלוגו שלו מיטשטש ונמחק הופך להיות סתם עוד תיק ספורט ותו לא..

 

לוגו משני הצדדים

אנו ממליצים להדפיס את הלוגו בשני הצדדים של התיק, כך שייראה באופן ברור ובולט לעיני כל.

אקסטרה פינוקים

אם אתם רוצים שמקבלי התיק יהיו אסירי תודה וייהנו אפילו עוד יותר מהתיק, צרפו לתיק הספורט מתנות נוספות אופנתיות הרלוונטיות לפעילות ספורטיבית: מגבת ובקבוק שתיה הם שתיים מהמתנות הקלאסיות. מידע נוסף במדור אופנה.

אנו מקווים שמדריך זה סייע לכם לבחור תיק ספורט אופנתי וממותג שמקבליו ייהנו ממנו מאוד ויפיקו ממנו תועלת רבה. מדובר במתנת קד"מ מושלמת וגם מתנה נהדרת לעידוד אורח חיים בריא. להכוונה נוספת, תאמו איתנו עוד היום שיחת ייעוץ ללא התחייבות.

תיק ספורט אופנתי וממותג

אולי תאהבו גם את