חיפוש

כך תבחרי את התיק האידיאלי עבורך

אנחנו לא יכולות לדמיין את החיים שלנו בלי תיק, ולכל חלק ביום יש לנו תיק אחר, שהשימוש בו שונה לגמרי מחבריו. במאמר זה נסביר על סוגי התיקים ואיך לבחור את התיק האידיאלי עבורך שייתן לך מקסימום פרקטיות ונוחות. 

 

אילו סוגי תיקים הכי פופולאריים לחיי היום יום?

סקרנו עבורכם את סוגי התיקים הכי פופולאריים, שכל אחד ואחת צריכים שיהיו להם באוסף בבית למקרים שונים:

 

תיק גב למחשב

בין אם עבור הגעה למשרד או עבודה מבית קפה, תיק למחשב הוא פריט חובה אצל כל מי שיש ברשותו מחשב נייד. ישנם מספר סוגים של תיקי מחשב, וניתן לבחור אחד שישב על הכתף ויכיל רק את המחשב, או אחד רציני יותר וכבד יותר שיושב על הגב ומאפשר מקום לעוד פריטים נחוצים לעבודה.

תיק גב למחשב 

תיק לציוד לימודים

כל סטודנטית או סטודנט יודעים כמה חשוב שיהיה להם תיק לימודים רציני עם מספיק מקום לכל הציוד הלימודי. חשוב לבחור תיק עם מספיק תאים שיכילו מחברות וספרים, בקבוק מים, קופסאת אוכל, קצת ציוד אישי ובמידת הצורך לפטופ או טבלט.

 

תיק קטן ליציאות

אף אחת לא רוצה להיסחב עם תיק גב או תיק גדול ומסורבל כשהיא יוצאת בערב לדייט או למפגש עם חברות. תיק ערב יהיה בגודל שיכיל בדרך כלל את הנייד שלנו, ארנק, מפתחות ואולי שפתון למקרי חירום.

 

תיק לקניות בסופר

לא תמיד יש צורך או כוח לסחוב עגלת קניות לסופר או המכות השכונתית, ולפעמים תיק כותנה פשוט יעשה את העבודה נאמנה. למשל תיק כותנה מרובע עם שתי ידיות ארוכות, שיאפשרו לך לסחוב בו לא מעט מצרכים מהסופר עד הבית בנוחות ובלי להצטרך להתעסק עם שקיות ניילון שאולי יקרעו בדרך.

תיק לקניות בסופר 

תיק ליום בים

תיק אידיאלי ליום בים יהיה כזה שנוח לתפעול, לא כבד בכלל, כמו תיק כותנה ממותכ או תיק בד מהסופר, שיהיה בו מספיק מקום להכיל את הפריטים הבסיסיים – קרם הגנה, בקבוק מים, חטיף או שניים ומשקפי שמש – ותוכלי להשאיר אותו על המגבת בזמן שתבלי בתוך המים.

 

מה חשוב לוודא לפני שרוכשים תיק?

אז לפני שאנחנו ניגשות לרכוש תיק, מה חשוב להחליט ולבדוק לגביו?

 

איכות

חבל להשקיע כסף בתיק באיכות ירודה שיקרע, ישחק, יפרם או פשוט יראה רע אחרי כמה שימושים. בחרי תיק איכותי מבד איכותי כמו כותנה שיהיה עמיד ויחזיק מעמד.

 

גודל

חשוב מאוד לבחור תיק שהגודל שלו יתאים לשימוש בו – הכי מבאס לרכוש תיק ואז לגלות שאין בו מקום לכל הדברים שרצית לקחת איתך.

 

שימוש

חשוב שנגדיר מראש מה יהיה השימוש בתיק וכך נוכל להתאים את כל המאפיינים שלו עבור השימוש הזה.

 

לסיכום

ישנם יותר סוגים של תיקים ממה שנוכל לדמיין, אבל רק חלק מהם יתאימו לשימוש היום יומי לשנו ויעזרו לנו לבצע משימות שונות. ערכי מחקר מקדים ובחרי בתיק שיתאים בדיוק עבורך.

כך תבחרי את התיק האידיאלי עבורך

אולי תאהבו גם את